sobota, 31 grudnia 2016

SHWC: Dzień 6 - Szczęśliwego Nowego Roku

Hejo!

Dziś jest ostatni dzień 2016 roku. Kto się cieszy? W związku z tym, ten post będzie taki "sylwestrowy" no może nie do końca, ale związany z sylwestrem XD.

To tak... Pojechałam chwilę temu do Fortu Pinta ze Sky (Skymagic). Pogalopowałyśmy prosto do sklepu noworocznego i kupiłam tam białą sukienkę (nie ma jej na zdj, bo wolałam bluzkę XD) oraz kilka fajerwerków.


Potem odpaliłyśmy kilka z fajerwerków. Bardzo ciekawy był ten z napisem STAR STABLE.


A na koniec cofnęłam się trochę i patrzyłam jak inni puszczają fajerwerki.


To na tyle dzisiaj. Wiem, że dosyć krótko, ale cóż... To był przedostatni dzień challenge'a. Jutro ostatni post i koniec. Muszę powiedzieć, że to było troszkę wymagające, ze względu, że codziennie dzień w dzień post, na które nie zawsze znajdowałam czas. Nieważne. Challenge to challenge.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz