wtorek, 27 grudnia 2016

SHWC: Dzień 2

Hej!

Dzisiaj 2 dzień SHWC. Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić mojemu koniu startowemu- Wildchampion.

Wildchampion
To jest mój koń startowy. Jego przezwisko to Spartan i jest gniadym ogierem rasy Jorvik Gorącokrwisty.
Nie jeździłam na nim długo, przestałam na niego wsiadać od razu jak kupiłam innego konia. Jak wybierałam na samym początku jego wygląd, to wybrałam tą maść konia, dlatego bo bardzo lubię gniade konie. Myślę, że będę na niego wsiadać od czasu do czasu.
Dlaczego jego przezwisko to Spartan?
To jest dobre pytanie. Wtedy kiedy zaczynałam grać w SSO, czytałam serię książek "Heartland"    (polecam XDD) i w jednej z pierwszych części występował gniady (?) koń właśnie Spartan.
A dlaczego jego imię to Wildchampion?
Muszę powiedzieć, że wtedy po prostu jak wybierałam imię to chciałam, żeby wmiarę ładnie brzmiało, wyglądało i nie miało bardzo głupiego tłumaczenia (Wildchampion- Dziki Mistrz <- bardzo mądre tłumaczenie XDD)

To na tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że Wam się to podoba, i że ktokolwiek to czyta.
kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz