środa, 28 grudnia 2016

SHWC: Dzień 3 - aktualizacja 28.12.2016

Hejka!

Uznałam, że dzisiaj będzie trochę inny post z challenge'a. Mianowicie chodzi mi o to, że to będą połączone aktualności z dzisiaj z SHWC. Myślę, że to będzie ciekawe.
Będzie mi podczas tych aktualności towarzyszył Darkwarrior ("Dark").

To zacznijmy od tego, że w Srebrnej Polanie, Forcie Pinta, Zachodnim Przylądku, Jarlaheim i Stajniach Jorvik pojawiły się sklepy, w których są dostępne sukienki noworoczne oraz fajerwerki.

Z Dark'iem prze sklepem noworocznym.

Fajerwerki są sprzedawane w "pakietach" po 3. Jest 12 wzorów/rodzajów. Jeśli chodzi o sukienki, to jest ich 12. Niektóre są tańsze, a niektóre droższe, więc raczej dla każdego się znajdzie.

Zawartość sklepu noworocznego.

Kolejnym punktem dzisiaj są autobusy jest brak dodatkowych autobusów. Jak pamiętacie przez kilka poprzednich tygodni w Forcie Pinta były 3 dodatkowe autobusy, które tam cały czas stały (ale my oczywiście jakimś cudem jeździliśmy do Miasta Jorvik XDD), ale teraz niestety został tam tylko jeden, jeżdżący co kilka minut.

Stoimy i zastanawiamy się gdzie te autobusy nam uciekły.
Kiedy już dojechałam do Jorvik City Plaza, od razu skierowałam się w stronę sklepu ze sprzętem jeździeckim. Może i widziałam już nowy sprzęt na oficjalnej stronie Star Stable, ale chciałam zobaczyć to na "żywo" (bo do komputera to nie weszłam XD).

Zaczęłam od czapraków. Dodali 3 nowe ładne w miarę ładne. Różowo-granatowy, zielony (z żółtymi elementami) oraz granatowo-niebieski, który pięknie wygląda na Dark'u, ale go nie kupię na razie (bo zbieram teraz na mojego przyszłego 4. islanda, którego chcę już mieć :D).

Ceny i wygląd nowych czapraczków. :3
Najbardziej mi się podoba ten ostatni... Czekaj, czekaj! Ja już gdzieś podobny widziałam!
Postanowiłam, że sprawdzę w google. Dobra, wchodzę. Wpisuję "granatowo-niebieski czaprak". Bingo! Już na pierwszej pozycji wyskakuje mi ten czaprak, o którego mi chodziło. Granatowo-niebieski czaprak Ruby od firmy Fair Play (dobra koniec o firmach, bo ja już z tym trochę przesadzam XD).


Czyż nie jest podobny do naszego SSO'wego?
Czyż nasz SSO'wy czaprak nie jest do niego podobny?
(tak, wiem, że słabo wycięłam, ale ważne, że jest :D)
Dobra, koniec tych czapraków. Przechodzimy do siodeł, których dodali 2. :/ Niestety nie mogę powiedzieć o nich, że mi się podobają. Bo tak nie jest. Ja nie lubię "kolorowych" siodeł. Dla mnie mogli by dodać więcej czarnych i brązowych (przede wszystkim czarnych :3) siodeł.

Wygląd i ceny nowych siodeł.
(Gdybym musiała już jakieś z nich wybierać dla Dark'a, to wybrałabym to granatowe.)
Teraz przechodzimy do ostatniej części zakupowej, czyli ogłowi. Ich, tak samo jak siodeł, są 2. Te ogłowia pasują do siodeł - są w takich samych kolorach. Jedno z nich jest różowe, a drugie jest granatowe.

Ceny i wygląd nowych ogłowi.
Ostatnim punktem tego posta jest Targ Koni Ferdinanda. Od razu po wizycie w centrum handlowym wsiadłam na Dark'a i ruszyłam w stronę promu do Jarlaheim. Po minięciu Jarlaheim ruszyłam do Areny Stajni Jorvik, gdzie czekali na mnie Ferdinand i Eddie z zadaniami.

Targ Koni w tym tygodniu jest w Stajni Jorvik.
Lubię tutaj przyjeżdżać czasem z Dark'iem.
To już chyba na tyle w dzisiejszym poście. Aktualizacja była ok, ale miałam nadzieję, że będą jakieś zadania, ale zawsze coś. Dark w tym poście występował przede wszystkim jako model, ale uczestniczył w nim.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz