środa, 4 stycznia 2017

A może coś innego...

Hejo!

Postanowiłam nagrać moje dzisiejsze Mistrzostwa w Moorland, które lekko mówiąc nie poszły najlepiej. :/ XDD
Chętnych zapraszam do oglądania. XD


Aktualizacja 04.01.2017

Hejka!

Dzisiaj, po mega długiej przerwie od tego typu postów, pojawia się wreszcie post z aktualnościami z gry, ale najpierw taka mała ciekawostka. Ostatni post z aktualizacji na moim blogu był 23.12.2015, kiedy dodali zadania z główną fabułą- kamienie runiczne i (to już nie jest taka główna fabuła) zadania z Alex i jej mamą.
To teraz do aktualizacji!

Nowe maści mustangów!
Na farmie Marley'a pojawiły się 3 nowe mustangi. Dotychczas były tam gniady, kary i srokaty mustang, a teraz do nich dołączyły jeszcze dwa deresze i jeden tarant. Każda z tych piękności kosztuje 969 Star Coins i można ją znaleźć na farmie Marley'a

Nowe ubrania i wyposażenie!
Do Jorvik City Plaza przyjechała dostawa ubrań (oczywiście dla nas) i sprzętu dla naszych kopytnych przyjaciół. Tym razem królował brąz z granatowymi elementami.

To jest ostatni tydzień z zadaniami świątecznymi, a w następnym tygodniu będzie targ w Forcie Pinta.

niedziela, 1 stycznia 2017

SHWC: Dzień 7

Elo!

Dzisiaj ostatni dzień i będzie dzisiaj VS.

 VS
Piszcie V dla Springrocket (Mila- Selle Francais) lub S dla Darkwarrior (Dark- Koń Oldenburski).

To koniec challenge'a. Następny pojawi się raczej nie prędko. Bo czasu brak i motywacji też...

sobota, 31 grudnia 2016

SHWC: Dzień 6 - Szczęśliwego Nowego Roku

Hejo!

Dziś jest ostatni dzień 2016 roku. Kto się cieszy? W związku z tym, ten post będzie taki "sylwestrowy" no może nie do końca, ale związany z sylwestrem XD.

To tak... Pojechałam chwilę temu do Fortu Pinta ze Sky (Skymagic). Pogalopowałyśmy prosto do sklepu noworocznego i kupiłam tam białą sukienkę (nie ma jej na zdj, bo wolałam bluzkę XD) oraz kilka fajerwerków.


Potem odpaliłyśmy kilka z fajerwerków. Bardzo ciekawy był ten z napisem STAR STABLE.


A na koniec cofnęłam się trochę i patrzyłam jak inni puszczają fajerwerki.


To na tyle dzisiaj. Wiem, że dosyć krótko, ale cóż... To był przedostatni dzień challenge'a. Jutro ostatni post i koniec. Muszę powiedzieć, że to było troszkę wymagające, ze względu, że codziennie dzień w dzień post, na które nie zawsze znajdowałam czas oraz to, że wolałabym to zrobić z islandami czy innymi końmi. Nieważne. Challenge to challenge.

piątek, 30 grudnia 2016

SHWC: Dzień 5

Hej!

Wow! To już 5 dzień naszego challenge'a. Jeszcze 2 dni i koniec. Dzisiejszy post uznałam, że poświęcę na konie tego typu, które mogłabym mieć. Postanowiłam, że zrobię takie "top 5" koni, które mogłabym kupić, ale ich nie kupię, bo zbieram na islandy, a poza tym jest jeszcze długa kolejka koni, które chce mieć.

1. Selle Francais




2. Morgan

3. Morab

4. Selle Francais

5. Appaloosa

To na tyle dziś. Jakby co to nie pisałam więcej o tych koniach, bo nie potrafiłabym uzasadnić dlaczego tak wybrałam. Tak wyszło, po prostu przeglądałam konie tego typu i wybór padł właśnie na nie. Patrzyłam się na maści i jakoś wybrałam te 5. Post znowu tak późno, ponieważ przez cały dzień miałam problemy z internetem, a rano w domu mnie nie było.

Ważne! Te zdjęcia nie należą do mnie. One należą do strony Starstable Database.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

czwartek, 29 grudnia 2016

SHWC: Dzień 4

Elo!

Dziś post jest dosyć późno, bo wcześniej nie udało mi się niestety znaleźć chwilę czasu. ;( Postanowiłam, że dzisiaj opowiem o moim ulubionym koniu typu startowca.

Darkwarrior
Darkwarrior jest kary ogier rasy Oldenburskiej. Ma dwa przezwiska: Dark i Darek.
Zawsze lubiłam go i na nim jeździć. Jest śliczny jak na konia startowego, tak na serio to jest nawet ładny, ale wolę islandy <3. Jak już mam wsiadać na jakiegoś konia typu startowca, to na niego.
Dlaczego ma dwa przezwiska i dlaczego Darek?
To drugie przezwisko (Darek) powstało niedawno, kiedy pisałam post. Prawie za każdym razem jak pisałam Dark, to jak to sobie "wymawiałam" (w myśli), to "czytałam" Dark jak Darek. Potem uznałam, że jak tak wychodzi to czemu nie zrobić mu takiego drugiego przezwiska, bo jest w miarę ok.
Dlaczego nawzałam go Darkwarrior? (znowu to samo pytanie co u Spartana :/ Ech...)
Pierwszą część- Dark, wybrałam, bo ten ogier jest ciemny i jakoś od razu chciałam mu dać przezwisko "Dark". A drugą- warrior (wojownik), tylko dlatego bo nie brzmiało jakoś mega głupio, a poza tym nawet ładni wygląda i brzmi jego pełne imię teraz.

Dobra... to koniec na dzisiaj. Zostały jeszcze 3 dni i 3 posty do końca SHWC.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

środa, 28 grudnia 2016

SHWC: Dzień 3 - aktualizacja 28.12.2016

Hejka!

Uznałam, że dzisiaj będzie trochę inny post z challenge'a. Mianowicie chodzi mi o to, że to będą połączone aktualności z dzisiaj z SHWC. Myślę, że to będzie ciekawe.
Będzie mi podczas tych aktualności towarzyszył Darkwarrior ("Dark").

To zacznijmy od tego, że w Srebrnej Polanie, Forcie Pinta, Zachodnim Przylądku, Jarlaheim i Stajniach Jorvik pojawiły się sklepy, w których są dostępne sukienki noworoczne oraz fajerwerki.

Z Dark'iem prze sklepem noworocznym.

Fajerwerki są sprzedawane w "pakietach" po 3. Jest 12 wzorów/rodzajów. Jeśli chodzi o sukienki, to jest ich 12. Niektóre są tańsze, a niektóre droższe, więc raczej dla każdego się znajdzie.

Zawartość sklepu noworocznego.

Kolejnym punktem dzisiaj są autobusy jest brak dodatkowych autobusów. Jak pamiętacie przez kilka poprzednich tygodni w Forcie Pinta były 3 dodatkowe autobusy, które tam cały czas stały (ale my oczywiście jakimś cudem jeździliśmy do Miasta Jorvik XDD), ale teraz niestety został tam tylko jeden, jeżdżący co kilka minut.

Stoimy i zastanawiamy się gdzie te autobusy nam uciekły.
Kiedy już dojechałam do Jorvik City Plaza, od razu skierowałam się w stronę sklepu ze sprzętem jeździeckim. Może i widziałam już nowy sprzęt na oficjalnej stronie Star Stable, ale chciałam zobaczyć to na "żywo" (bo do komputera to nie weszłam XD).

Zaczęłam od czapraków. Dodali 3 nowe ładne w miarę ładne. Różowo-granatowy, zielony (z żółtymi elementami) oraz granatowo-niebieski, który pięknie wygląda na Dark'u, ale go nie kupię na razie (bo zbieram teraz na mojego przyszłego 4. islanda, którego chcę już mieć :D).

Ceny i wygląd nowych czapraczków. :3
Najbardziej mi się podoba ten ostatni... Czekaj, czekaj! Ja już gdzieś podobny widziałam!
Postanowiłam, że sprawdzę w google. Dobra, wchodzę. Wpisuję "granatowo-niebieski czaprak". Bingo! Już na pierwszej pozycji wyskakuje mi ten czaprak, o którego mi chodziło. Granatowo-niebieski czaprak Ruby od firmy Fair Play (dobra koniec o firmach, bo ja już z tym trochę przesadzam XD).


Czyż nie jest podobny do naszego SSO'wego?
Czyż nasz SSO'wy czaprak nie jest do niego podobny?
(tak, wiem, że słabo wycięłam, ale ważne, że jest :D)
Dobra, koniec tych czapraków. Przechodzimy do siodeł, których dodali 2. :/ Niestety nie mogę powiedzieć o nich, że mi się podobają. Bo tak nie jest. Ja nie lubię "kolorowych" siodeł. Dla mnie mogli by dodać więcej czarnych i brązowych (przede wszystkim czarnych :3) siodeł.

Wygląd i ceny nowych siodeł.
(Gdybym musiała już jakieś z nich wybierać dla Dark'a, to wybrałabym to granatowe.)
Teraz przechodzimy do ostatniej części zakupowej, czyli ogłowi. Ich, tak samo jak siodeł, są 2. Te ogłowia pasują do siodeł - są w takich samych kolorach. Jedno z nich jest różowe, a drugie jest granatowe.

Ceny i wygląd nowych ogłowi.
Ostatnim punktem tego posta jest Targ Koni Ferdinanda. Od razu po wizycie w centrum handlowym wsiadłam na Dark'a i ruszyłam w stronę promu do Jarlaheim. Po minięciu Jarlaheim ruszyłam do Areny Stajni Jorvik, gdzie czekali na mnie Ferdinand i Eddie z zadaniami.

Targ Koni w tym tygodniu jest w Stajni Jorvik.
Lubię tutaj przyjeżdżać czasem z Dark'iem.
To już chyba na tyle w dzisiejszym poście. Aktualizacja była ok, ale miałam nadzieję, że będą jakieś zadania, ale zawsze coś. Dark w tym poście występował przede wszystkim jako model, ale uczestniczył w nim.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij