poniedziałek, 26 grudnia 2016

SHWC: Dzień 1

Elo!

Dzisiaj zaczynam robić challenge, którego ostatnio wymyśliłam. Dzisiejszy post będzie ogólnie o moich koniach typu konia startowca.


Posiadam tylko niestety cztery konie tego typu:
- Wildchampion (Jorvik Gorącokrwisty)
- Skymagic (Duński Gorącokrwisty)
- Darkwarrior (Koń Oldenburski)
- Springrocket (Selle Francais)

Wildchampion
Wildchampion to mój początkowy koń. Jego przezwisko to Spartan. Jest to gniady ogier rasy Jorvik Gorącokrwisty. Ja sama rzadko na nim jeżdżę, ale fajnie jest od czasu do czasu pojeździć na koniu, na którym się wszystko zaczęło.

Skymagic
Skymagic to jeden z pierwszych koni, które kupiłam. Jej przezwisko to Sky i jest klaczą rasy Duński Gorącokrwisty. Sky jest ładną i zgrabną klaczą.

Darkwarrior
Darkwarrior to piękny kary ogier rasy Oldenburskiej. Jego przezwiska to Dark i Darek (XD). Bardzo lubię na nim jeździć.

Springrocket
Springrocket to kasztanowata klacz rasy Selle Francais. Jej przezwisko to Mila. Mila jest śliczną i zwinną klaczą.

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że podoba się Wam ten challenge i zapraszam do udziału w nim.
kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz