czwartek, 29 grudnia 2016

SHWC: Dzień 4

Elo!

Dziś post jest dosyć późno, bo wcześniej nie udało mi się niestety znaleźć chwilę czasu. ;( Postanowiłam, że dzisiaj opowiem o moim ulubionym koniu typu startowca.

Darkwarrior
Darkwarrior jest kary ogier rasy Oldenburskiej. Ma dwa przezwiska: Dark i Darek.
Zawsze lubiłam go i na nim jeździć. Jest śliczny jak na konia startowego, tak na serio to jest nawet ładny, ale wolę islandy <3. Jak już mam wsiadać na jakiegoś konia typu startowca, to na niego.
Dlaczego ma dwa przezwiska i dlaczego Darek?
To drugie przezwisko (Darek) powstało niedawno, kiedy pisałam post. Prawie za każdym razem jak pisałam Dark, to jak to sobie "wymawiałam" (w myśli), to "czytałam" Dark jak Darek. Potem uznałam, że jak tak wychodzi to czemu nie zrobić mu takiego drugiego przezwiska, bo jest w miarę ok.
Dlaczego nawzałam go Darkwarrior? (znowu to samo pytanie co u Spartana :/ Ech...)
Pierwszą część- Dark, wybrałam, bo ten ogier jest ciemny i jakoś od razu chciałam mu dać przezwisko "Dark". A drugą- warrior (wojownik), tylko dlatego bo nie brzmiało jakoś mega głupio, a poza tym nawet ładni wygląda i brzmi jego pełne imię teraz.

Dobra... to koniec na dzisiaj. Zostały jeszcze 3 dni i 3 posty do końca SHWC.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz