piątek, 30 grudnia 2016

SHWC: Dzień 5

Hej!

Wow! To już 5 dzień naszego challenge'a. Jeszcze 2 dni i koniec. Dzisiejszy post uznałam, że poświęcę na konie tego typu, które mogłabym mieć. Postanowiłam, że zrobię takie "top 5" koni, które mogłabym kupić, ale ich nie kupię, bo zbieram na islandy, a poza tym jest jeszcze długa kolejka koni, które chce mieć.

1. Selle Francais




2. Morgan

3. Morab

4. Selle Francais

5. Appaloosa

To na tyle dziś. Jakby co to nie pisałam więcej o tych koniach, bo nie potrafiłabym uzasadnić dlaczego tak wybrałam. Tak wyszło, po prostu przeglądałam konie tego typu i wybór padł właśnie na nie. Patrzyłam się na maści i jakoś wybrałam te 5. Post znowu tak późno, ponieważ przez cały dzień miałam problemy z internetem, a rano w domu mnie nie było.

Ważne! Te zdjęcia nie należą do mnie. One należą do strony Starstable Database.

kliknij -> O STARTER HORSES WEEK CHALLANGE (SHWC) <- kliknij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz