poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Nowa Adminka

Hejka! W poprzednim poście Nellie pisała, że do bloga będzie miała dostęp jeszcze jedna osoba. To właśnie ja! :) Będę się zajmować opowiadaniami. Ale teraz trochę o mnie:
Jetsem Emelie Kittenson, imienia w rl nie zdradzę ;)
Na sosie mam 18 lvl, w rl 11 lat.
Uwielbiam konie, rysowanie i pisanie opowiadań twórczych.
Konno jeżdżę od 3 lat, ale niestety z przerwami, ale teraz wzięłam się za to na poważnie :)
Na razie to tyle informacji o mnie. Teraz o opowiadaniu.
Opowiadanie będzie miało tytuł "Walka o miłość". Jest to historia 2 sióstr- Nellie i Emelie , które zawsze były razem, ale zostały oddzielone od siebie. Znalazły się ale okazało się, że... Sami się przekonacie co będzie dalej c; Postaram się, aby wstęp do opowiadania pojawił się jutro, ale nic nie obiecuję ^^ Żebyście nie mylili mnie z Nellie, będę się podpisywać #Elmex. Więc to tyle :) Do zobaczenia ^-^
#Elmex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz