sobota, 23 maja 2015

Tańcujemy i 17 level

Ohayo!

Dzisiaj dokończyłam robić questy z aktualizacji. Na początku kiedy rozdawałam zaproszenia Thomas nie chciał ode mnie zaproszenia i musiałam zacząć zadanie od nowa! :C Potem pojechałam do pani Holdsword, która też nie chciała zaproszenia więc musiałam się znowu wracać i zrobić całe zadanie od nowa!






Potem zaczęłam rozwieszać dekoracje i przy każdej dekoracji moja postać mówiła coś w stylu: "To zaczyna być dziwne ...". xD Powiesiłam ducha i położyłam dynię! :P




Potem było przyjęcie, na którym było chyba całe Bobcat, Josh i ja! :P Wszyscy tańczyli i to wyglądało troszeczku dziwnie! xD 




A teraz najważniejsza informacja czyli....................... 17 level! Jej! ^_^ Strasznie się ucieszyłam jak to zobaczyłam! Wreszcie 5 miesięcy pracy opłaciło się, żeby zdobyć 17 poziom!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz