niedziela, 15 lutego 2015

Zadania Walentynkowe, ukończenie budowy cyrku i nie do końca udana przeróbka

Hej!
Powyżej jest ta nie do końca udana przeróbka



Dzisiaj udało mi się dokończyć zadania walentynkowe u krawca Donalda i za ukończenie ich dostałam nie dużego różowego misia, którego można włożyć do prawej bocznej torby. Potem zamierzałam pojechać do Jarlacheim, ale po drodze wstąpiłam do cyrku, gdzie dokończyłam szybko zadania i dostałam wreszcie magiczny bilet do cyrku. Weszłam tam na chwilkę, żeby zobaczyć jak jest w środku, myślałam, że coś tam będzie ale było pusto. Byłam tam tylko ja i koń i chyba druidzi na trybunach. Kiedy wyszłam wreszcie z tego cyrku, pojechałam z koleżankami na chwilę do Valedale porobić trochę screenów i pojechałyśmy dalej. Pojechałam do Jarlacheim z koleżanką. Porobiłam tam trochę zadań i musiałam już kończyć.

Pierwszy raz w cyrku


"Kto tam siedzi? Może jacyś druidzi"
!

3 komentarze:

  1. Ja tam myślę że to nie Druidzi XD Tylko jezdzcy mroku... :o widać po świecących się oczach XD Widziałam na własne ,,OCZY" Jakie mają ,,OCZY" XD

    PS: Spk przeróbka ;)
    POZDRAWIAM Alba Deerlund

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam dalej jestem za tym, że to jednak Druidzi. A mój "edit" (jeśli wgl można go nim nazwać) teraz mi się w ogóle nie podoba. :P

      Usuń
    2. To ja Sabrina Bajka, fajnie nawet :3 Zapraszam na mojego nowego bloga:

      http://starstableoczamigwiazdy.blogspot.com

      Usuń