czwartek, 12 lutego 2015

Wspinaczka na górę ...

Cześć!

To będzie dosyć długi post.
Wczoraj z koleżanką Emelie zdecydowałyśmy, żeby wspiąć się na dosyć dużą górę niedaleko Miasteczka Srebrnej Polany. Najpierw próbowałyśmy z jednej strony, potem z drugiej. Ja wróciłam na tamtą stronę i zobaczyłam jak Emelie jest na górze. Powiedziała, że wejście jest z drugiej strony. Szukałam i w końcu znalazłam, ale dla odmiany nie udawało mi się wejść wyżej. Potem moja koleżanka zeszła, a po chwili mi się udało wejść. Potem jej się nie udawało wejść. Chwilę później dołączyła do nas Carolina (którą nazywam Caro), też chciała wejść i wtedy akurat Emelie musiała wyjść z gry. :( Potem pokazałam Caro jak tam wejść (udało jej wejść z łatwością) i znowu ja miałam trudności z wejściem. A jak się udało trochę tam posiedziałyśmy! xD Z tamtąd widać było bardzo dużo miejsc takich jak: srebrna polana, fort pinta, moorland, latarnie na zachodnim przylądku i wiele więcej. Następnie z Caro miałyśmy zamiar pojechać na przejażdżke, poszłam na chwile do stajni, a potem gra się wywaliła i nie chciała się włączyć.




"Srebrna Polana w oddali" :3





"Zamek i opuszczona farma za nami" xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz