niedziela, 9 sierpnia 2015

Zadania z aktualizacji

Ohayo! 

Dzisiaj zrobiłam zadania z ostatniej aktualizacji. Zadania były bardzo ciekawe i zrobiłam je bardzo szybko. Od razu jak weszłam do gry to pojechałam do Stajni Jorvik po nowe zadania.


Stajnia Jorvik od zewnątrz już wyglądała super. Musiałam się zatrzymać na chwilkę przed wejściem żeby dokładnie zobaczyć jak to wygląda. W środku też wyglądało to super. Od razu podjechałam do Johanny żeby zacząć jak najszybciej zadania. 


Jako jedno z pierwszych zadań musiałam rozwiesić balony po całej stajni. Po rozwieszeniu ich stajnia wyglądała jeszcze lepiej. :D Chwilę później musiałam iść na padok po konie. Myślałam, że będzie coś takiego, że prowadzimy konia za uzdę. Jednak trochę się zawiodłam na tym, bo założyłam im ogłowia, a one praktycznie same pobiegły.


Potem musiałam znaleźć kilka siodeł porozrzucanych wokół stajni. Następnie zarzuciłam koniom siodła na grzbiety. Potem musiałam pomóc trzem osobom z wejściem na konie. Potem sama wsiadłam na swoje konia i pojechaliśmy dookoła stajni na początku kłusem, a potem już galopem. Za ukończenie zadań dostałam czarną ładną koszulkę. Według mnie te zadania były baaardzo fajne. Fajnie było być przez chwilę instruktorem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz