sobota, 27 czerwca 2015

Liebster Blog Award

Elo!

Nellie Gladewatcher nominowała mnie do LBA! Bez przeciągania zaczynamy! :D




Nominuję:
Tatiana Pinegirl
Alexis Kittenburg


Pytania od Nellie:

Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski

Masz zwierza w domu?
Nie

Masz rodzeństwo?
Tak, mam siostrę

Czemu blogujesz?
Dlatego bo podobały mi się zawsze wszelkie
blogi, więc postanowiłam też zrobić swój

BFF w SSO?
Kristina Catheart, Emelie Kittenson 

Jakie macie plany na wakacje?
Na obóz i nad morze

Ile czasu jeździsz konno?
Około 5 lat

Twoja ulubiona rasa konia?
Arab, Koń Hanowerski

3 ulubione blogerki
Melissa Seahall, Julia Pinestorm, Julia Wilknight

Ulubiony program TV
Nie mam ulubionego

Gdybyś miała do wyboru magiczną moc, co by to było?
Możliwość rozmawiania ze zwierzętami oraz władza nad wodą xD

Pytania dla dziewczyn:
Dlaczego zaczęłyście grać w SSO?
Czemu zaczęłyście prowadzić blogi?
Jaki jest wasz ulubiony kolor?
Czy macie jakieś zwierzę?
Jakie są wasze ulubione książki?
Czy jeździcie konno? Jeśli tak, to jak długo?
Na czym najbardziej wam zależy w życiu?
Co zamierzacie robić w wakacje?
Co robicie w wolnym czasie?
Jakie są wasze ulubione filmy?

CZAS START! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz