czwartek, 5 marca 2015

Zalana piwnica i 5 level Ane

"Jak ona tam oddycha" xD


Hej!

Dzisiaj robiłam różne zadania i było takie jedno, które było trochę dziwne. :3 A mianowicie miałam zalać piwnicę w winnicy. Zalałam tą piwnicę i potem chciałam zobaczyć co się stanie jak będę pod wodą. I nic stała tak jak nie było by tam wody. xD Tak jak na zdjęciu powyżej. Dobra, koniec o topieniu się, bo muszę napisać jeszczę o innych rzeczach. To tak moja kochana Ane zdobyła 5 level. Jej wreszcie 5 level! ^_^ Niestety na zdjęciu nie udało się tego uwiecznić. :c   Potem porobiłam jeszcze kilka zadań i pojechałam ma Mistrzostwa Fortu Pinta :) Niestety jak to ja nie udało mi się ukończyć tych Mistrzostw :c

PS.: Mam jakieś zdjęcia (np. z początku cs), ale na razie nie dodam bo komputer mi się zepsuł więc narazie nie będzie postów chyba że apropo Aktualizacji.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz